Tarjuska lahjoitti mulle tämän napin, kiitos paljon.Tarja on ihana ystävä, joka jaksaa harrastaa ja hän on oikeasti kiinnostunut ihmisestä, johon tutustuu. Tajuska, sä olet lahja mulle, kiitos siitä : )

823847.jpg

Tarjuska ansaitsis tämän kyllä takaisin : ) Napin saa minulta lahjoituksena Kati, joka johdatti minut tähän blogimaailmaan, Katri on ihana ystävä ja pikku-sisko niinkö livenäkin. Hallatar jaksaa lukea blogiani ja häneltä saa lohduttavia ja kannustavia kommentteja. Tiulikin sais, jos vielä kirjoittelis blogia.

Netin kautta saa ihania ystäviä. Mun blogi-kirjoitteluni ja-vierailuni on jäänyt nyt viime kuukausina hiukan vähemmälle. Kaikkee ei vaan jaksa ja ehdi. Silti blogissani käy kiitettävästi vierailijoita ja kommentoijia, kiitos teille. Ehkä mä oon joskus yhtä ahkera vierailija kuin te : )