Perjantaina aloin Eliakselle selittämään, että huomenna mennään sitten vauvan juhliin. Hän saa nimen ja sinne tulee pappi laulamaan.
Elias kysyi: Onko sillä setällä rumpu mukana?
Minä: Ei ole.
Elias: Onko siellä kaksi tyttöä tanssimassa?
Minä: Ei ole. *Pidättelen nauruani*

Lapsi on nähnyt muutaman musiikkivideon : )

Seuraavaksi käytiin läpi Ystävä Sä Lapsien sanat.
Kun laulussa puhutaan taivaasta Elias kysyi: Laulaako se setä tuonne taivaalle?
En osaa vastata hänen kysymykseen niin, että hän ymmärtäisi. Hymähdän vain.

"...onni täällä vaihtelee, Taivaanisä suojelee..."
Elias: Mun isikö suojelee?
Minä: Joo, sinun isi suojelee sinua.

Lauantaina tehtiin lähtöä ristiäisiin. Elias muisti jälleen isin suojelemisen.
Hän kysyi isältään:
Isi, suojeletko sinä mua?
Mieheni: Joo, suojelee isi sua.
Elias: Pystytkö sinä siihen? (Tämä ilmaisu on Tom-traktori filmistä).
Mieheni: Kyllä isi pystyy.
Ihania kysymyksiä ja ajatuksia : )


334234.jpg
Pikku-prinsessa sai kasteessa nimekseen Minja Vieno Sofia.