Tämä viikko on mennyt taimistolla kyykkiessä. Jalat on ihan hirveässä kunnossa, kun joutuu tekemään akrobaattisia taivutuksia. Välillä oon vuorostaan kirjurina, jottei pari jäätyis ihan pystyyn. Siinä kun kylmässä istut ja kirjaat kasveja ½-1 tuntia ei meinaa enään kävelemään päästä. Oon tosi väsy, kun tulen kotiin. Kai mä oon saanut raitisilmamyrkytyksen. Ulkoiltua tulee tällä viikolla vähintään 40 tuntia, yrittäkääs pistää paremmaksi ; )
Työpaikka ei ihan vastannut sitä mitä ois täytynyt tähän kurssiin sisällyttää. Ajankohta on todellakin huono, koska kasveista (perennoista) ei ole enään paljon mitään jäljellä tähän aikaan vuodesta, eikä hoito- ja ylläpitotöitäkään enään juuri tehdä. HARMITTAA!
Pitää tehdä tämän kurssin TO sitten myöhemmin. Voisin tehdä piha- ja hoitosuunnitelmankin, mutta mulla on yksi jo "jonossa", joka on tämän kasvien käyttö-kurssin näyttö.
Täältä voit lukea lisää mitä on työssäoppiminen.