Tänään leivottiin Eliaksen kans pikku-pullia. Tarkoituksena oli, että niitä ois sitten vielä laskiaisenakin. En saanut leivonnaisia millään jemmattua pakastimeen mieheltäni, koska se on tällä hetkellä lähes tyhjä. Hän söis pullaa vaikka kuinka paljon ja ikinä ei ole sitäkään vieraille asti tarjota. No olis, jos leipoisin vähintään kerran viikossa. Eipä meillä niitä vieraitakaan ole kovin tiuhaan näkynyt, kun on tuota matkaakin satoja kilometrejä, mutta aina voi tulla yllätyksiä.

Miten voi olla näin vaikeaa tehdä kaikkea kivaa blogissa ja yleensäkin saada kaikki kohdalleen? Eilen kävin muokkaamassa VIERASKIRJAn teksitiä ja siitähän ei meinannut tulla yhtään mitään. Teksti oli välillä yli reunojen! Toinen mikä ei suju on yleensäkin tekstin muokkaaminen, koska kirjoituslaatikossa en pääse tekstin ylälaitaan vaan teksti hyppää laatikon verran alaspäin ja jää ikävästi tyhjää tilaa. Mä poistin alkuperäisen ja tein sit saman uudestaan. Samoin kävi JIHUU tekstin alla olevan kirjoituksen kanssa. Siellä on kirjoitusvirhe ja en mene korjaamaan sitä, koska sinne tulis liikaa tyhjää tilaa. Toinen ongelma on linkittäminen. MÄ EN OSAA! Tämän kirjoituksen alapuolella on Uusi ulkoasu ja siihen kirjoitin sivun nimen, josta sen otin. Ois ollu niin kiva linkittää sekin, mut ei vaan taidot riitä "§%&%*§"! Kati joutui mulle opastamaan jo kommentoimistakin, että mitä mä kirjoitan mihinkin sarakkeeseen, voi kökkö mun kans! Kiitos Katille neuvoista :)

Viikonloppu edessä ja se meneekin sitten opetellessa Hoya bellaa, Bougainvilleaa, Aeschynnanthus rasicansia,Streptocarpus x hybridiusia jne.